2015. február 14., szombat

Novella---Bastian Schweinsteiger: Lélekmaradék

Sziasztok! :) Szeretném először is megköszönni az előző részhez a pipákat, az új feliratkozóknak kellemes olvasást kívánok valamint, hogy folyamatosan érkeznek a cserék, amelyek által a szerény kis blog híre is  terjed. Mivel köztudott, hogy Marco a héten hosszabbította meg a szerződését a Borussia Dortmundal, ezért bár nem vele kapcsolatos meglepetést hoztam, sőt mondjuk, azt hogy a rivális csapat egyik legnagyobb játékosáról, de bízom abban, hogy élvezni fogjátok a novellát hiszen nekem az egyik kedvencem. (Nem szeretnék sopánkodni, hogy miért hosszabbított egyszerűen csak örüljünk neki.) Remélem szeretni fogjátok és továbbra is kifejezitek a véleményeteket így vagy úgy. (Kicsit izgulok, hogy mit szóltok hozzá!) 
Hatalmas ölelést mindenkinek, kellemes olvasást az elérhetőségek bármelyik felületén megtaláltok és ne feledjétek #EchteLiebe! 
A ...Because I Love You pedig folytatódik csupán egy kis kitérést tettünk!

Sun Goes Down



Lélekmaradék


A nő magányosan ült a bár legeldugottabb részében, ahol a beérkező emberek még csak látni sem láthatták, de ez tökéletesen megfelelt neki, mert tudta, hogy a barátai és élete szerelme már valószínűleg kutatnak utána. Nem akart lelepleződni, ezért amilyen kicsire csak tudta összehúzta magát és még jobban az árnyak közé húzódott. Az előtte heverő poharat, amely még csordultig volt alkohollal merően bámulta miközben egy újabb száll, stressz oldó cigit szorított a fogai közé. Fogalma sem volt róla hányadikra gyújt rá, az időérzéke teljesen elveszett, mintha az idő is ellene játszott volna lassan, merően telt, amit csak ő érzékelt. Szemét le sem vette a pohár fenekéről és mikor elérkezett a düh, amely újból és újból végigperzselte az egész porcikáját komótosan felemelte a poharat elfogyasztva a szeszt, amely fájdalomcsillapítóként szolgált. Már nem érzett semmit köszönhetően a felesnek a tudatalattija elzsibbadt a mérhetetlen gyűlöletet és önutálatot, mintha a forrástól fogva elvágták volna. Persze ez nem volt lehetséges opció, ezt nagyon jól tudta, mert ez, ami benne van, ez az összevisszaság, rohadt sok fájdalom és megaláztatás mind elkíséri majd a további életében már, ha életnek lehet nevezni az elkövetkezendőket.
- Kellett nekem szerelmesnek lenni, de az ember néha megbolondul már a látványtól is, az érzések meg csak jönnek. – mormogta miközben elegánsan letette a cigit a tartóba, majd a kecsesség minden tulajdonságát mellőzve fésülte hátra hosszú szőke haját próbálva oldani az idegességet és bosszúságot. Erős, már-már fájó copfba fogta össze az addig nyakát csiklandozó zuhatagot. Párszor végigsimított rajta amikor megérezte, hogy valaki figyeli. Körbenézett az alkoholtól bűzlő helyiségen ahol rajta kívül egyetlen nő sem tartózkodott, de ezt honnan kellett volna tudja, amikor hirtelen szaladt be a romos épületbe? Fájt a szíve, fájt mindene, mint testileg, mint lelkileg és kizárólag egy szál cigarettára vágyott, amely képes megnyugtatni fájó idegeit erre pedig a hely tökéletes volt. Vágni lehetett volna a füstöt, de ennek ellenére neki megfelelőnek bizonyult. Meglátta a közelében lévő öreg embert, aki tapadó szemekkel meredt rá, de egy óvatos mosoly után már nem érdekelte tovább a részeg ősz hajú figyelő tekintette és mélyet szívott a szeretett drogból. Nem tudta feldolgozni, hogy a szerelme megcsalta pedig az agya folyamatosan vészjelző utálásokkal látta el, miután Bastian visszatért a Világbajnokságról. Harmonikus kapcsolatban éltek mindent elmondtak egymásnak és kölcsönösen érdekelte mindkettejüket még hat hosszú év után is az, hogy mi történik egy átlagos napon velük. Aztán az ominózus esemény melyen bezsebelték a nekik kijáró díjat megváltozott, zárkózott lett és eltávolodott a nőtől miközben az még mindig ugyanolyan hévvel szerette a hercegét. Még egy kört intett a csaposnak, mert fájóan gyorsan távozott a kábulat, amely megőrizte a józan eszét. A középpályás sikeresen tagadott mindent a lány pedig a fáradság számlájára írta a furcsa dolgokat hisz nem térhetett vissza bomba formába a harminc éves szőkeség, mert sérülések, sérülések hátán jöttek főleg a döntőben, de elkötelezettsége miatt folytatta a meccsek sorozatát, amire természetesen büszke volt. Előkotorta koptatott farmere hátsó zsebéből a szükséges pénzt, amely jócskán megcsappant és hamarosan már csak a füstöt élvezheti, de addig is kihasználja az örömöket. Olyan emlékek elevenedtek meg másodpercek töredéke alatt, hogy akaratlanul is előtörtek a  sebző könnyek a szeméből. Durván törölte le a kezével őket az arcáról amelyen már így is elkenődött a smink mély fekete csíkokat hagyva a csinos arcon. Szerette a férfit annyira, hogy feláldozta volna mindenét érte csakhogy ez az egész egy kitalált sajtóhír legyen, amely tönkre akarja őket tenni. Vagy pedig egy iszonyatos rossz álom, amelyből felébredve Basti vigasztalóan öleli magához hatalmas ágyukban és nyugtatólag elmondja, hogy ilyesmi soha nem következhet be. De nem ébredt fel hiába csípte meg kismilliószor a karját, hiába akarta megégetni a kezét tudta, hogy mindez a valóság és  nemrég a vőlegénye, az élete egy másik nőt érintett meg úgy, ahogy korábban őt.  Nem kellett bevalljon semmit pontosan látta, amit kellett hisz az a nő kézzelfogható bizonyítékkal állt elő és a keselyüknek köszönhetően a címlapon virított a szánalmas képe. Reszketett a keze, amikor a látóterébe került a kocsmáros arca, aki szánakozóan nézett végig rajta és tette le elé az újabb kört. Félt, hogy ennél reményvesztettebbnek már nem tűnhet, de azért kipréselt magából egy apró köszönömöt mire a bajuszos ember válaszul csak biccentett. Ledöntötte a fél pohár italt, amely égette a torkát, mint a tűz és ismét elveszett az érzések hadában amik ellepték, mint a rovarok. Fuldoklott nem tudta, hogyan juthatna ki ebből és találhatna mentsvárat. Talán apja képes lenne helyretenni, de meglehetősen félt a tekintélyt parancsoló szemeitől és hangjától, úgyhogy el vetette azon nyomban az ötletet. Az anyja, őrá még csak gondolni se akart, mert a pénz és a hatalom teljesen elvette a józan eszét ezzel pedig lezárult a kör, megint egyedül maradt minden gonddal, de valójában nem bánta, mert ez Bastian előtt mindig így volt. Jelenleg megint a semlegességet akarta érezni, mert pontosan tudta, hogy az elkövetkezendő hónapok talán évek erről a fájdalomról, megalázottságról és ürességről fognak szólni. Hisztérikusan nevetni kezdett saját helyzetén miközben eloltotta a cigarettát, mert apja tökéletesen megjósolta, hogy ez fog vele történni ő azonban ennek ellenére közhelyesen lehurrogta miszerint szerelmesek egymásba a Bayern játékossal és soha nem tenne meg vele semmi ilyesmit. Emlékezéseiből és kábultságából egy hatalmas tenyér rángatta ki, amely a derekára simult. Félt felnézni, mert tudta, hogy megtalálták bármennyire rejtőzködött hisz Bastian mindig eléri amit akar.
- Hát itt vagy Sophia, azt hittem sosem talállak meg. –csókolt bele a nő nyakába, aki undorodva húzódott el a vörös ajkak elől. – Ne csináld ezt, mindent el fogok magyarázni, de most szépen hazamegyünk veszel egy fürdőt és biztosítunk mindenkit, hogy jól vagy. – próbálta talpra állítani a szerelmét, de látta, hogy könnyen nem fog menni, úgyhogy visszaültette a magas székre miközben belülről széttépte a bűntudat és tehetetlenség, hogy így kell látnia, azt aki mindennél fontosabb a számára. Tette után legszívesebben megölte volna magát és kisfiú módjára viselkedett, mert nem merte bevallani, hogy mekkora állat volt. De szerette a lányt és esze ágában sem volt egy ilyen marhaság miatt elengedni hiszen ők ketten csak együtt tudnak élni.
- Nem! Bastian Schweinsteiger tönkretettél engem, tönkretettél minket és mindazt amiért harcoltunk, hogy meglegyen. Gyűlöllek, elképzelhetetlenül utállak és megvetlek, azért amit velem tettél. Merszed nem volt, hogy elém állj és bevalld, hogy már nem szeretsz. – emelte meg a hangját a lány miközben a focista szíve megszakadt ezek hallatán, de érezte, hogy ezt jogosan kapja. Fájt látnia, hogy elveszíti mindazt, ami élteti, de eltökélten akadékoskodott.
- Tudom, a franc essen is belé, mégis könyörgök, hogy bocsáss meg nekem, mert egy barom voltam, aki nem figyelt rád, mert egy…. egy leszerepelt nő elcsábította. De nem az történt amire gondolsz. Hidd el nem az a helyzet, amit mondott vagy mutatott neked azok csak….
- Nem érdekel már… egyszerűen nem érdekelnek a kifogások Basti annak már lecsengett az ideje. – motyogta a szőkeség közben begyömöszölte a Marlborós dobozt a farzsebébe. A férfi tekintette végigkövette a műveletet és már azon volt, hogy elmondja mennyire utálja, ha a lány ilyesmit szív, de épp mielőtt kiejthette volna a szavakat visszafogta magát. Talpra vergődte magát, megállt a férfi előtt és mélyen a szemébe nézett. Ez sorsdöntő pillanat volt mindkettejük számára, de a 31-es nem engedte el könnyen, azt ami az övé.
-Sajnálom, mérhetetlenül sajnálom, ezt életem végéig minden egyes átkozott nap el fogom mondani, de most hazajössz velem megbeszéljük a dolgokat  és rendbe hozzunk mindent, folytatjuk onnan ahonnan elrontottam. – állt megrendíthetetlenül akadékoskodva nem eresztve a zöld szemű nőt. Kezeit a derekára kulcsolta szorosan magához húzva. A lány engedte neki, mert szüksége volt egy ölelésre még a férfitól mielőtt elveszíti mindenét, mielőtt elveszíti a józan eszét. Arcát belefúrta a fekete felsőbe amely magán hordozta a gazdája jellegzetes illatát mélyen beleszippantott majd elhúzódva lábujjhegyre állva leheletnyi csókot nyomott a férfi ajkára, aki válaszul még közelebb préselte a testét. Ezek után csak zokogni akartak mindketten, fájt minden porcikájuk, azt kívánták bár begubózva lennének a lakásukba meg nem történté nyilvánítva az egészet hisz, ha valaki nem látta volna ugyanúgy szerették egymást, mint azelőtt a szikra pedig teljesen fénybe borította a poshadt, lerobbant bárt.
- Bár kitörölhetném, ezt magamból, de nem tudom, el kell menjek Schwen. – becézte a focistát, aki ezt meghallva hitetlenkedve nézett a nőre pedig oka nem volt rá, mert érezte és tudta, hogy ez fog történni mégis elemi ösztönnel akarta védelmezni a lányt és magának tudni, mert a gondolat is az őrületbe kergette, hogy más férfi karjai ölelik talán egyszer.
- Mi lesz kettőnkkel? Sophia nem hagyhatsz el és nem is fogsz, mert a menyasszonyom vagy, szeretlek és akarlak! – nyomatékosította fennhangon kicsit sem érdekelve, hogy felébreszti a kocsmában lévő alkoholtól búgó embereket, akik kíváncsi tekintettel néztek feléjük, de semmit nem fogtak fel belőle.
- Nem érdekel, belefáradtam mindenbe ebbe, kettőnkbe, az életbe és igen még magamba is. Itt ültem majdnem egy napot, gondolkoztam, éreztem és ittam, de Basti semmit nem változott azon kívül, hogy gyűlölöm magam, mert nem tudlak téged utálni. Minden szavam, amit hozzád vágtam hazugság, de rájöttem, hogy legszívesebben feladnám. – roppantotta össze a férfit a szavak. Bastian még idejében elkapta a lányt, aki erőtlenül omlott a karjaiba. Felkapta az ölébe, biccentett a bárpultosnak és lassan elindult a barna faajtó felé, amelynek kinyitása változások ezreit fogja elhozni. Szíve szerint itt maradt volna ebbe a lebujba, ahol nem fogja veszély és megaláztatás érni a szeretett nőt a tette miatt. Tudta, érezte, hogy a karjaiban fekvő nő soha nem lesz a régi, elvesztette az akaratát, a józan eszét, a szeretni akarását és a szívét, mert ő tönkretette egy élő bábuvá változtatta. Nem sok esélyt látott rá, hogy az esküvő miatt visszatérjen ugyan komótosan, szorgalomból mindent megfog tenni, de csak egy emberi roncs lesz, aki mélyen össze van törve, helyrehozhatatlanul megsebezve. Apró csókot lehelt a füstös hajra, de ebből szinte a nő már semmit nem észlelt. Bastian Schweinsteiger tudta, hogy élete szerelmét most vesztette el.

7 megjegyzés:

  1. Sziia Drágaság!

    Már többször is leírtam, de azért még elismétlem néhányszor, hogy HIHETETLENŰL IMÁDOM ezt a novellát!
    A cím tökéletes, mert egyrészt tökéletesen illik a novella hangulatához, másrészt visszaadja azt a letisztult, lényegretörő, remek és kifogástalan stílust amivel rendelkezel. Gyönyörű címet választottál, és ha nem olvastam volna el ezt a szívbemarkoló gyönyörűséget még mielőtt ide felkerűlt volna, hát akkor most megtenném! ( Meg is tettem, kétszer is, és el is használtam vagy 5 darab zsepit! )
    Hihetetlen mennyire átjött Sophia minden egyes érzelme, gondolata, előttem volt a kép ahogy az a szegény lány ott ül összetörve, és jött, hogy olyat, dee olyat belerúgjak abba a mumusba, hogy egyszer látott olyat!
    Tudod, mert már párszor kifejtettem neked, hogy Basti nálam itt egy életre leszerepelt!
    Hihetetlen milyen nagy hatással bír rám már csak az írásod is, ( a lenyűgöző személyiségedről nem is beszélve ) annyira vitt magával a cselekmény, hogy azon kaptam magam, hogy a mumus ( nagyon bejön ez a név, szerintem így fogom emlegetni ) már majdnem egy Diego Costa szintet ért el nálam. ( Gondolom tudod mire értem?!?)
    A leírások fantasztikusak voltak, teljesen láttam magam előtt ahogy a lány kisírt szemekkel bámul maga elé közben pedig a füstös kocsmában ücsörög.
    Az érzelmek teljesen átjöttek, annyira fájt a szívem szegény Sophiáért, hogy elmondani nem lehet.
    Basti... nem ő az év férfija az tuti, teljesen tönkretette, és utálooom is e miatt!
    Teljesen jogos volt Sophia cigizése, ne kössön már bele még gondolatban sem, mert ő meg megcsalta, és el is titkolta!
    Fúj fúj Basti!
    Gyönyörű és mégis reális és szívbemarkoló a vége, meg az egész novella is az, de a vége különösen, ahol Sophia lelki összeroppanásával Bastika is szembesűl.
    Egyik csodálatos mondat követi a másikat, jól esik a szememnek, a lelkemnek olvasni ezeket a sorokat, mert felérnek egy egy boldogságlökettel, még akkor is ha ilyen szomorú dolgokat társz elénk, mint most, hogy az a mumus tönkretette szegény Sophiát, de annyira megtelik a szavaiddal a mondataiddal a lelkem, hogy akárhányszor tőled olvasok mindíg elönt a boldogság témától függetlenül, az már más dolog, hogy utána bőgök mint valami hangulatingadozásos terhes nő, de egy ilyen fantasztikus novella után ki szeme maradna szárazon?
    Imádtam, imádtam és mégjobban imádtam!
    Még zárásként annyit, hogy Basti mondjál le, és Szívi tényleg csodálatos lett ez a novella, büszke lehetsz rá!

    Puszillak ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szívi!

      Miután elolvastam a megjegyzésed egyből az esett le, hogy te aztán tényleg nagyon utálod Bastit hiszen, ahol bele lehet kötni ott bele is kötsz, de komolyan. Mindegy, azért én megpróbálom egy olyan őt felé terelni őt a szemedben, ahol kicsit jobb körülmények vannak.
      Őszintén örülök, hogy átjöttek érzelmek talán elmondhatom, hogy ez az egyik kedvenc novellám, amivel teljes mértékben meg vagyok elégedve hiszen mindent átadtam és elmondtam, amit el akartam. Sophia karakterét nagyon szeretem, mert amilyen összetört roncs ebben a novellába pontosan megfelelt annak az állapotnak, amit az írása közben éreztem. Mindkét szereplőt nagyon szeretem írni, még annak ellenére is, hogy Basti itt egy kicsit rossz fiú.
      A címről meg csak annyit, hogy én is nagyon találónak tartom és illik rájuk főleg a vége miatt.

      Puszi!

      Törlés
  2. Szia!

    Nem írtam még neked, de ehhez most muszáj, mert Basti. Meg egyébként is láttam a terveid, és valószínűsíthető, hogy rendszeresen visszatérek majd, mert Ramos és Reus :3 Na, de most erről a novelláról szeretnék írni neked.

    El sem tudom mondani, hogy mennyire nagyon tetszett! A fájdalom, a letörtség, a melankólia engem is elemi erővel ragadott el, miközben olvastam. Együtt sírtam volna Sophiával, vele úszva a csalódások tengerében. Hihetetlenül jól átadtad az érzéseket, a helyzetet. Sophia lemondása már-már rémíszően valóságos. A nem törődömség, a fásultság... Komolyan zseniálisan ábrázoltad az egészet.

    Tetszett, hogy Bastian nem jófiú. Hogy ő csalta meg a lányt, hogy ő törte össze, hogy ő tette tönkre. Tetszett, hogy ettől függetlenül is, szereti, és jóvá akarja tenni amit elrontott. És nagyon tetszett az, hogy az eleje táján valahol írtad, hogy Bastian mindig eléri, amit akar, és a középpályás megjelenésénél ennek nyomatékot adtál, és bebizonyítottad, hogy tényleg így van. Következetes karakterábrázolás, jár a pirospont :D

    Ez a fájdalmas szerelem, két kétségbeesett ember, egy megcsalt nő szenvedése, az én szívemet is összetörte. Tényleg nagyon szuperek voltak a leírásaid, éreztem Sophia minden fájdalmát, szóval le a kalappal.

    Ha megfogadsz két tanácsot - csak ilyen zárójeles megjegyzésként, mert nem akarok itt szőrszálat hasogatni, de... na szóval nem tudok kibújni a bőrömből. Szóval az egyik dolog az, hogy nyugodtan tagold a szöveget gyakrabban. Volt olyan bekezdésed, amit simán szét lehetett volna szedni 4-5 különálló bekezdésbe. Sokat könnyít az olvasáson, ha nincs annyira egyben a szöveg. A másik pedig - ez már tényleg a szőrszál hasogatása, bocsáánat *megy és elbujdosik* -, hogy sok helyről hiányoztak vesszők. Az érthetőséget nem nagyon befolyásolja, de ha olvasás közben észrevettem, akkor azért érdemes lehet megfontolni a javításukat, vagy valami ilyesmi.

    Na szóval nem akarom, hogy ilyen negatív cuccokkal legyen vége a kommentemnek, mert tényleg borzasztóan tetszett a novella. Tényleg. Remek a stílusod, a fogalmazásod, a leírásaid, a cselekményvezetésed szóval csak így tovább, és lelkesen várom a következő írásod! :)

    Puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen a megjegyzésed nagyon jól esik, hogy szavakban is kifejezik a véleményüket más bloggerek illetve olvasók.
      Őszintén örülök annak, hogy ennyire tetszett a novella, Basti ellenére is. Mikor megláttam a kommented és, azt hogy ennyire tetszett kicsit elfogott az az érzés, hogy a többi írásom lehet nem fog ennyi mindent kiváltani az emberekről, mert ez a novella tényleg egy olyan időszakban született, amikor kicsit magam alatt voltam, úgyhogy Sophia érzései kicsit az enyémek voltak.
      Bastit hát őt nem tudom nem szeretni ennek lett a következménye az, hogy még mindig szereti a lányt és megbánta, hogy ilyesmit tett vele.
      A tagolással és a vesszőkkel világéletembe gondom volt. :D Ne is mond, mielőtt felteszek egy-egy részt átnézem én jó párszor, de kimaradnak, mert olyan ellenségesek vagyunk egymással szemben, hogy konkrétan utálom a kis nyomi vesszőket. Hidd el volt már pár konfliktusom emiatt az irodalomoktatómmal, amikor is tele volt piros vesszővel az amúgy jó dolgozatom. xD Javítani persze próbálok rajta, csak hát nem mindig sikeresen.

      Köszönöm szépen a tanácsot és az őszinte véleményt. Nagyon örülök neki, hogy tetszett, remélem a továbbiakban is tetszeni fognak az írásaim.
      (Ramos....hát csak sejtelmesen tudok vigyorogni.)

      Puszillak!

      Törlés
  3. Sziaa! :)
    Én sem írtam még neked, pedig már azóta szeretnék, hogy belefutottam a Reus sztori első fejezetébe, csak hát lusta is voltam, meg annyira nagyon időm sem volt. Ezt a novellát viszont nem hagyhatom szó nélkül, mert annyira megörültem neki, mikor megláttam, hogy Basti, hogy azt elmondani sem tudom. Nem sokan vetemednek rá, hogy róla írjanak, de örülök, hogy te egy vagy a kevés ember között. :D
    Nincs könnyű dolgom – soha nincs, ha Dóri után írok valakinek, mert általában ő már mindent elmond, és én csak ismételni tudom a szavait. Vele ellentétben én viszont a „rossz dolgokkal” kezdeném, essünk rajtuk túl gyorsan, aztán jöhet a dicsérethalmaz. :D
    A szöveg tagolatlanságával akadtak nekem is problémáim. Bevallom, miután kétszer is elvesztettem a fonalat, én kimásoltam a novellát Wordbe, szétszedtem bekezdésekre, és úgy olvastam el. Könnyebb volt így, szóval én is csak ajánlani tudom, hogy bátran tagold az írásaidat a továbbiakban. :)
    Egy-két helyesírási hibába is belefutottam, de nem emelgetném ki őket most, mert olvasás közben valahogy sokkal jobban foglalkoztatott ezeknél, hogy mennyire szépen fogalmazol. Hogy nagyon jól sikerült visszaadnod a hangulatot, a kocsma is előttem volt a bámuló részeg hapsival, meg a mindent körülvevő füsttel, hála a leírásaidnak. Hogy tényleg mennyire átérezhetőek Sophia – és később Bastian – érzései is, és mennyire könnyű beleképzelni magam a helyzetükbe.
    Annyira sajnálom, hogy így végződött a kapcsolatuk, hogy ki tudja miért, de Basti elkövette azt a végzetes hibát. Sajnálom Bastit is annak ellenére, hogy ezt csak magának köszönheti, mert tudom, hogy szerette – sőt, még mindig szereti Sophiát. És ha a megbocsátást nem is érdemli, annyit talán azért mégis, hogy megmagyarázhassa a tettét. Én kíváncsi lennék a dolgokra az ő szemszögéből is. :)
    Ezeken kívül pedig én is megjegyezném még, hogy nagyon tetszik a novella címe, figyelemfelkeltő és tényleg tökéletesen passzol a tartalomhoz. Csodálom azokat, akik ilyen címeket tudnak kitalálni, mert nekem igazi kínszenvedés a címadás. De hát ez egyéni szociális probléma. :D
    Végezetül pedig, ha még nem írtam volna, le, vagy nem lenne elég egyértelmű, elmondom, hogy nagyon-nagyon tetszett ez a novella, és várom a továbbiakat is! :)
    xoxo, L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök neki, hogy végül sikerült megírnod a megjegyzést, hiszen az időhiány mellett a lustaság nagyúr pontosan tudom, mert én is ebben szenvedek. Sajnálom, hogy Bastival nem foglalkoznak többen, mert megéri ő is a pénzét. Most elkezdem magam hiú ábrándokba ringatni, hogy egyszer olvashatok róla komolyabban. :D
      Meggyűlnek nekem ezzel a bajaim, valahol a középiskola éveiben utáltam meg a bekezdésekre tagolás. A vesszőkről már nem is beszélek, ők az én nagy ellenségeim, amolyan gonosz kis manók. Megpróbálok ezekre jobban figyelni, de egyenlőre semmi biztosat nem ígérek! :)
      Köszönöm szépen, örülök nagyon annak, hogy ennyire átjöttek az érzések a leírások által. Nem igazán szoktam ennyire "depressziós" novellát írni, de bevallom nagyon megszerettem és- nemcsak, Basti miatt, de jól éreztem magam írás közben, úgyhogy biztosan lesznek még hasonló írások, mert beléjük szerettem. Nagyon közel érzem a szívemhez, ezt a novellát és én is sajnálom Bastit, annak ellenére, hogy miattam alakult így a sorsa, de annyit megsúgok, hogy talán találkozhatunk még vele, de Sophia nem fog visszaköszönni, ő ahhoz túlságosan sérült így Basti valószínűleg Poldinak fogja kiönteni a szívét. Jobban el akarom varrni a szálakat, megismertetni, hogy Basti mit, miért tett és, ehhez a legjobb ember Poldi, akinek őszintén be tud vallani mindent.
      Hidd el nem mindig mennek, ilyen könnyen a címek adása nekem se, legtöbbször én is a klisés címeket választom, de itt nagyon könnyű dolgom volt szinte kipattant a befejezés után.

      Puszillak!

      Törlés
    2. SCHWEINSKI *-*
      Igen, ez mind eljutott a tudatomig a válaszodat olvasva :DD
      Bármikor is lesz, nagyon várom, és már így elöljáróban is imádom!
      puszi, L.

      Törlés